مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 12:052023-09-02حوادث

تصادف زنجیره ای 10 دستگاه خودرو در محور  بیرجند-قاین


جانشین رییس پلیس راه  خراسان جنوبی از تصادف زنجیره ای 10 دستگاه خودرو در محور بیرجند- قاین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد امیر کاظمی اظهار کرد: صبح امروز با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110، مبنی بر یک مورد حادثه رانندگی در محور بیرجند به قاین بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی بیان داشت: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه تریلی حامل بشکه های پلاستیکی گازوییل قاچاق در سرازیری گردنه سمن شاهی حوالی روستای پسوچ با گاردریل و تیر برق حاشیه جاده برخورد کرده است که بلافاصله بمنظور جلوگیری از تصادفات بیشتر با حضور گشت های پلیس و هماهنگی با عوامل راهداری نسبت به ایمن سازی و بازگشایی مسیر اقدام کردند.

سرهنگ کاظمی افزود: بشکه های پلاستیکی حامل گازوییل به پایین سقوط و به علت ترکیدگی سطح جاده حدود هزار متر در هر دو محور لغزنده شده که 5 دستگاه خودرو در باند بیرجند- قاین و 5 دستگاه در باند قاین -بیرجندبا یکدیگر برخورد کردند که دو نفر به صورت سطحی مصدوم شده اند.

جانشین رییس پلیس راه خراسان جنوبی با بیان اینکه علت حادثه توسط کارشناسان پلیس بی مبالاتی از سوی راننده تریلی به علت عدم رعایت مقررات حمل بار برخلاف مقررات تشخیص داده شده؛ تصریح کرد: رانندگان ضمن رعایت قوانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف زنجیره ای 10 دستگاه خودرو در محور  بیرجند-قاین

تصادف زنجیره ای 10 دستگاه خودرو در محور  بیرجند-قاین